Friday, June 3, 2016

Im Back in 2016

2013 and 2016..
dua tahun lebih aku senyap aje,
x update blog.

x tau lah dah kenapa.
mungkin sebab tiada yang menarik untuk diceritakan,
atau mungkin sebab terlalu sibuk dengan life aku,
sampai xde masa untuk blog aku sendiri.

2 tahun lebih berlalu,
banyak sangat benda yang berubah,
aku sendiri pun x sedar,
cepatnya masa berlalu,
begitu pantas.

tiba-tiba rindu pada masa lalu,
benda yang aku x mungkin boleh kembalikan,
bila baca balik blog aku,
aku rasa HAPPY ^-^
lebih2 lagi bila baca kisah yang lawak2.
macam seronok aje bila kenangkan balik..

memori yang tak penting dan mungkin hampir lupus..
tapi bila baca..
baru teringat..
dan aku tahu,
ia adalah perkara termanis dalam life aku..
^-^ <---- (Senyum lebar sambil pejam mata)

sbnrnya banyak sangat benda yang dah berubah,
2013-2016 kan.
lama kut..
dan perubahan paling besar ialah...
status aku sekarang..
tadaaa..
dah jadi bini org..
kalau dulu single but not available lah kunun kan
kih kih kih...
nanti aku akan ceritakan sikit2 dalam blog ni ok..
nak buat tajuk lain2..
x de lah berjela2 sangat..

No comments:

Post a Comment