Wednesday, December 5, 2012

iStaNBuL aKu DaTaNG

Istanbul Aku Datang..



Sebuah movie melayu yang baru saje
saya layan malam tadi bersama keluarga..
cerita yang sangat santai,ringan dan menghiburkan
ada kandungan percintaan yang sweet dlm cerita tersebut..
memang sesuai sangat deengan latar belakang Istanbul..

Walaupun Saya hanya menonton cerita ini melalui DVD
DVD original okey..
tetapi ia ada jalan cerita yang
menarik, Tidak membosankan..
dan view Istanbul tersebut sangat CANTIK..
so klu tgk dekat pawagam mesti lagi seronok kan??

Tahniah kepada barisan pelakon:
Lisa Surihani-Beto Kusyairi-Tomok
berjaya membawa watak masing2.
Lisa Anda sgt comel..
Beto Awk Sweet sgt..
Tomok u ensem n tahniah sbb belakon dgn baik.

Tidak dilupakan:
Tahniah kepada pengarah dan krew2
yang berusaha untuk menyiapkan cerita ini..
Saya rasa mereka berjaya menunjukkan keindahan Istanbul..
sehinggakan Saya sangat teruja dan terpikat
dengan keindahan negara Islam tersebut

Istanbul I'M FALLING IN LOVE WITH YOU..

No comments:

Post a Comment